i.6. Escenari guia

Last updated on
14 April 2025

Al llegir la guia, és útil comptar amb un projecte de construcció d’un lloc web en ment. El següent escenari de projecte proporciona context i enllaça entre si els exemples d’aquesta guia:

Esteu fent un lloc web per a un mercat de grangers. El lloc ha de mostrar informació sobre el lloc i l’hora del mercat, i una pàgina Sobre nosaltres amb la història del mercat. També necessita una llista dels proveïdors. Els proveïdors haurien de poder modificar els seus llistats (incloent un logotip o foto), i enviar receptes. Els visitants del lloc haurien de ser capaços de navegar per les receptes, o localitzar receptes amb els ingredients que han comprat al mercat. Alguns visitants del vostre lloc parlen una altra llengua, de manera que les pàgines principals i pàgines de proveïdors necessiten ser traduïdes.

Atribucions

Escrit/editat per Jennifer Hodgdon. Traduït per Cristina Chumillas i revisat per Ramon Vilar.

 

This page is generated from AsciiDoc source from the User Guide. To propose a change, edit the source and attach the file to a new issue in the User Guide project. PDF and e-book formats are available on the User Guide project page.

Source file: preface-scenario.asciidoc

Help improve this page

Page status: No known problems

You can: